Sunday, July 24, 2016

Yasin Al-Mathurat Manzil

Tajuk : Yasin Al-Mathurat Manzil
Susunan : Ustaz Ammar bin Lukman
Harga : RM2.90
ISBN : 9789670267685 
Mukasurat : 74
Berat : 135g
Ukuran : 5 x 7.5 in

Sinopsis
Dalam buku kecil ini digabungkan sekali doa-doa at-Ma'thurat at-wazifah at-kubra, ayat-ayat Manzi[ dan didahului dengan surah Yasin bagi memudahkan anda membawa kemana-mana untuk diamalkan ketiga-tiga gabungan bacaan dan doa ini.

Manzil mempunyai banyak kebaikan dan terbukti pada mereka yang mengamalkannya. Dari pengataman, manzil ini sangat mustajab untuk menyembuh penyakit khususnya yang ada kaitan dengan sihir dan kerasukan jin.

At-Ma'thurat merupakan wirid dan doa harian yang diamatkan oleh Rasulullah s.a.w. Baginda adalah orang yang paling mengetahui bertapa besarnya ganjaran yang diperolehi dari amalan doa dan wirid tersebut.

Wirid, doa, zikir dan istighfar datam AL-Ma'thurat ini akan memantapkan jiwa disamping memiliki keutamaan dalam segala aspek kehidupan. Mendidik hati agar sentiasa merindui kepada illahi dan memberi kelapangan hidup dan kesihatan jasmani.

AL-Ma'thurat boteh dibaca pada waktu pagi dan petang mengikut ruang waktu yang tersedia bagi seseorang.Wirid dan doa yang terkumput di dalamnya berdasarkan nas yang sahih dan berdasarkan amalan yang memang dilakukan oteh Rasulullah s.a.w.

No comments:

Post a Comment